Krajem 19. i početkom 20. stoljeća u svijetu se pojavio „trend“ automobila, a tom trendu se priključila i Opelova tvornica.
Sinovi Adama Opela su u proizvodnju automobila krenuli u suradnji s Friedrichom Lutzmannom , da bi se nakon dvije godine osamostalili i napravili vlastitu tvornicu u Rüsselheimu. U njoj su u početku proizvodili automobile po licenci francuskog Darracqa. Istovremeno su braća Opel razvijala i vlastiti dizajn automobila. Već početkom 20. stoljeća imali su u vlastitoj ponudi automobile, kamione i motocikle.
Do početka Prvog svjetskog rata Opel je postao najveći njemački proizvođač automobila. Bili su poznati po robusnosti i kvaliteti svojih automobila. Taj status su zadržli i do Drugoga svjetskoga rata, a između ratova su automobile učinili prstupačnima i nižim staležima onoga doba.
Tridesetih godina prošloga stoljeća Opel se pridružio, tada, vodećem proizvođaču automobila na svijetu, General Motorsu. Uprava G.M.-a je ostavila neovisnost Opelu u svim područjima.
1930. godine Opel je lansirao, možda svoj najpoznatiji, model Olympia. Tim vozilom je Opel „poharao“ svijet.
Fotogalerija
Niže je nekoliko generacija Opela, od početaka, preko Olympie i Rekorda do Kadetta
1 komentar:
samo tako nastavi :)
Objavi komentar