A sad malo o Alfi Romeo.
Zanimljivo je to da sami počeci Alfe vuku
korijene iz Francuske. Godine 1906. francuski proizvođač automobila Alexandre Darracq otvara svoje pogone u Italiji, u blizini Milana. 1909. godine prodaje svoju tvrtku talijanskoj tvornici automobila nazvanoj Italian Anonima Lombarda Fabbrica Automobili, ili skraćeno A.L.F.A.
1915. godine na čelo kompanije dolazi Nicola Romeo i mijenja joj naziv u Alfa Romeo, četverocilindrične motore zamijenjuje šestero i osmerocilindričnim. Alfa je od svojih početaka slovila za brz automobil. Već 1920. godine operni pjevač Guiseppe Campari postigao je prvu pobjedu za Alfu.
U tridesetim godinama prošloga stoljeća za Alfu je utrke vozio veliki Tazio Novulari koji je osvojio brojne pokale za svoju momčad. 1933. godine Alfa Romeo zapada u financijsku krizu. Sam Benito Mussolini je stimulirao momčad da ostane u natjecanjima i na čelo trkaćeg odjela dovodi velikog Enza Ferrarija, a on je u momčad doveo i Juana Miguela Fangia.
U poslijeratnom vremenu Alfa je predstavila svoj prvi četverocilindrični motor u posljednjih 25 godina i to u modelu 1900 Berlina.
Fotogalerija
Nema komentara:
Objavi komentar