1928. DKW je kupio Audi. DKW je imao kvalitetne motore, a Audi jednostavan dizajn i jeftine troškove proizvodnje i tako su krenuli u proizvodnju malih automobila koji su postajali sve popularniji.
1930. potražnja za automobilima raste i u takvom ozračju nastaje Auto Union AG. 1932. godine Auto Unionu se pridružuju Audi, DKW i Horch. Tako je nastala jedna od najvećih kompanija toga vremena, koja je bila jaka u proizvodnji motocikala i automobila.
Audi je još tridesetih godina prošloga stoljeća proizvodio automobile s prednjim pogonom. Ti automobili se nisu mogli nositi sa sve jačim i težim motorima kao automobila sa stražnjim pogonom. Ipak 1939. godine Audi 920 postiže brzinu veću od 130 km/h.
Nakon Drugoga svjetskog rata Auto Union se raspada. Ostatci proizvodnih pogona se sele u okolicu Ingolstadta i tamo se osniva Auto Union GmbH. Kompanija nije imala puno veze s propalim Auto Unionom. Orijentirali su se samo na proizvodnju automobila i dostavnih vozila. U početku su svoje proizvode prodavali pod DKW-ovim imenom da bi se ime Auto Union pojavilo krajem pedesetih godina na modelu 1000.
Početkom šezdesetih Auto Union zapada u krizu i kao spasioc se pojavljuje VW. Do kraja tog desetljeća VW postaje većinski vlasnik Auto Uniona i NSU-a. Spaja te dvije kompanije i nastaje Audi NSU Auto Union GmbH.
1969. godine u VW-u odlučuju izdvojiti Audi iz grupacije da bi imali slobodniji pristup u dizajniranju i unaprjeđivanju svojih automobila.
Tada započinje era Audija 80, 90, 100. Kasnije je na tržište stigao i najluksuzniji model, Audi 200. U vrijeme svjetske naftne krize Audi je izbacio model 50 koji je kasnije postao i VW Polo.
Osamdesetih godina prošloga stoljeća Audi je napravio model Ouattro koji je osvojio mnoga odličja u Rallye natjecanjima, a dugo vremena je bio neoboriv rekord utrke Peaks Peak postavljen Audijem Quattro.
Fotogalerija
Auto Union Type D
Auto Union /DKW 58
Auto Union/ DKW F102
Audi 80
Audi 50
Audi Quattro
Nema komentara:
Objavi komentar