Nakon dvije godine utrkivanja u Alfi, Enzo Ferrari je 1940. godine utemeljio vlastitu tvornicu automobila u Modeni, Auto Avio Costruzioni Ferrari. Početak Drugoga svjetskog rata zaustavio je auto-utrke pa je Ferrarijeva manufaktura radila na aerodinamici i dizajniranju sportskih automobila.
1943. godine tvornica se seli iz Modene u Maranello. Tamo se nastavilo s razvojem sportskih i aerodinamičnih automobila do 1944. godine kada je sve nestalo u bombardiranju.
Završetkom rata Enzo svoju tvornicu naziva, jednostavno, Ferrari i predstavlja model 125 koji je na prvoj utrci odustao, ali je na sljedećoj osvojio Grand prix.
Od tada je Ferrari na pobjedničkom postolju bio više od 5000 puta u skoro svim granama automobilskih natjecanja.
1969. godine, da bi ostao u tržišnoj utakmici, Enzo Ferrari prodaje 50% dionica Ferrarija FIAT-u. Do 1988. taj se udio povećao na 90%. Čelništvo FIAT-a je imalo razumijevanja, te je Ferrari imao potpunu samostalnost u proizvodnji sportskih automobila. Zahvaljujući tome u Maranellu i Modeni se i dan danas proizvode, može se reći, najljepši automobili na svijetu.
Fotogalerija
Ferrari 250 GTO
Ferrari Dino
Ferrari Testarossa
1 komentar:
eski arabalar
Objavi komentar